Comunicación Global

guia de Comun_global

OBJECTE:

Disseny de una campanya de màrqueting per a la Diputació de València que promocione l’ús del valencià.

Ha de ser una campanya de nova creació. Es valorarà tant la idea com el disseny gràfic.

TÍTOL: Ha de ser suggeridor, incitar a l’ús del valencià.

VALORS ASSOCIATS: valencià = modernitat = convivència = qualitat = futur = europeïtat

DESTINATARIS: població en general. Pot ser una campanya amb públics seccionats. Àmbit:

nouvinguts, àmbit: joves, àmbit: pares i mares, àmbit: mestres, àmbit: comerç…

DISTRIBUCIÓ:

a) a través de les Oficines de Promoció del Valencià dels ajuntaments, arribarà a

associacions, comerços, escoles, etc.

b) Nous mitjans.

FORMAT: lliure, ha de poder-se reproduir sobre formats múltiples. També audiovisuals.

DOCUMENTACIÓ QUE S’APORTA: altres materials de campanyes anteriors.

www.dival.es/normalitzacio

PERSONA DE CONTACTE: Immaculada Cerdà i Toni Torregrossa de la Diputació de

València. immaculada.cerda@dival.es i josepantoni.torregrossa@dival.es

LOGOS: El de la Diputació de València. Menció de l’Escola i del dissenyador.

 

CAMPANYES DELS AJUNTAMENTS SOBRE SUPORTS DIFERENTS

brief_llengua

Comentarios cerrados.