OBJECTE:
Disseny de una campanya de màrqueting per a la Diputació de València que promocione l’ús del valencià.
Ha de ser una campanya de nova creació. Es valorarà tant la idea com el disseny gràfic.
TÍTOL: Ha de ser suggeridor, incitar a l’ús del valencià.
VALORS ASSOCIATS: valencià = modernitat = convivència = qualitat = futur = europeïtat
DESTINATARIS: població en general. Pot ser una campanya amb públics seccionats. Àmbit:
nouvinguts, àmbit: joves, àmbit: pares i mares, àmbit: mestres, àmbit: comerç…
DISTRIBUCIÓ:
a) a través de les Oficines de Promoció del Valencià dels ajuntaments, arribarà a
associacions, comerços, escoles, etc.
b) Nous mitjans.
FORMAT: lliure, ha de poder-se reproduir sobre formats múltiples. També audiovisuals.
DOCUMENTACIÓ QUE S’APORTA: altres materials de campanyes anteriors.
www.dival.es/normalitzacio
PERSONA DE CONTACTE: Immaculada Cerdà i Toni Torregrossa de la Diputació de
València. immaculada.cerda@dival.es i josepantoni.torregrossa@dival.es
LOGOS: El de la Diputació de València. Menció de l’Escola i del dissenyador.
CAMPANYES DELS AJUNTAMENTS SOBRE SUPORTS DIFERENTS